maanantai 10. joulukuuta 2018

Back in history - luukku 10


Pitkän harkinnan jälkeen olen vihdoin päättänyt kirjoittaa tämän postauksen. Tätä on kysytty ja pyydetty ja nyt se toteutuu. Pari vuotta olen kirjoittanut ja jakanut muistojani/ hetkiäni tänne blogiin ihan omaksi huvikseni. Niiden vuosien aikana blogissa on pyörinyt monia bannereita, jotka on nyt aika tuoda takaisin esille.


Tiedän, että näitä on jossain enemmänkin, mutta en millään löytänyt niitä. Onneksi pärjäämme mainiosti tällä materiaalilla, joten eiköhän jatketa ja katsota, mitä teoksia on tullut tehtyä. Suoraan sanoen vähän jännittää mitä täältä tulee vastaan...


Tässä on blogini ensimmäinen banneri, sen teki minulle ystäväni Jenna silloin kun hän vielä bloggasi. Se on mielestäni hienosti tehty, tosin kuvat eivät omaan silmään enää niin ihania ole, mutta tuosta on kehitytty ja kasvettu, joten ylpeänä voi katsoa taaksepäin omaa menoani.


Tämän jälkeen päätin alkaa itse opiskelemaan bannerien tekoa ja tätä laatua olivat ne ensimmäiset. Vähän blendaus yritystä näkyy joissain kohdin, mutta kaikki ominaisuudet olivat vielä ihan hakusessa.


Tässä löytyy toinen alkupään bannereista, näiden kahden välillä tosin on tapahtunut jo edistystä. Muistan kuinka ylpeä olin tästä joskus.



Lyylin lähdettyä vaihdoin tallia, joten uusi banneri kehille. Tästä ei ole hirveän kauan aikaa, mutta pitkä tovi silti. Muistan vain kuinka hirveän monta kertaa turhauduin tätä tekiessäni, koska olin saanut ajatuksen minkälaisen siitä halusin enkä ollut lopettamassa ennen kuin onnistuin.
Tälläkin hetkellä olen ihan ylpeä lopputuloksesta vaikka otsikko on vähän tyhjän näköinen niin alareuna on mielestäni hauska ja nätti.


Tästä tykkäsin paljon ideana, mutta olin pettynyt koska toteutus ei ollut ihan niin hyvä. 


Ja sitten ollaankin jo muistaakseni maaliskuussa. Olen vieläkin tykästynyt tämän tyyliseen banneriin, niin kuin osa on varmaan huomannut, joten ehkä näitä ei tarvitse enempää käydä läpi.
En ole aiemmin tajunnut kuinka paljon kehitystä on tapahtunut sen jälkeen kun aloitin, mutta kyllähän tehdessä koko ajan oppii uutta. Tosin en olisi varmaan ikinä innostunut bannerien tekemisestä tai kuvanmuokkauksesta, jos en olisi aloittanut bloggaamista, joten kiitos siitä bloggaamiselle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti