sunnuntai 24. joulukuuta 2017

Jouluaatto, luukku 24


Valitettavasti tänään on viimeinen joulukalenterin luukku eikä päivittäin enää tule luukkuja, mutta ei anneta sen silti romahduttaa joulufiilistä nimittäin... tänään on JOULUAATTO! 


  
Tänään ihanien jouluisten kuvien seassa tulee myös olemaan ig kyselyni vastaukset ja kuka minä olen 5 sanalla kavereiden suusta ihan niin realistisena kuin olla. Perinteiset joulukuvat piti noiden pikku ipanoiden kanssa ottaa myös tänään ja ne onnistuivat ihan kivasti! Ruusa ehkä näyttää vähän surulliselta kun sain poronsarvet eikä tonttuhattua, mutta Viuhti on oikein suloinen! :) Aamu alkoi  Ainon kanssa joulumaastolla ilman satulaa ihanissa maisemissa ja porukassa, siitä lisää ig:ssä.


En sano kuka sanoi minkäkin vaan he saavat sitten itse lukea omasta täältä :) Pyysin paria kaveria tai oikeastaan snäppini bf-listoilla olevia sanomaan 5 sanaa ja 2 lausetta (ei pakollinen) ihan honest eli rehellisesti ja suoraan. Ja te jotka nää laitoitte varmaan tunnistatte itsenne niin mun sydän kirjaimellisesti suli teidän vastauksista, että kiitos että mulla on noin ihania ystäviä ja tässä oli vasta pari niistä <3


-ihana, luotettava, positiivinen, kiltti ja aito.
-kaunis, hauska, positiivinen, hyvä kuvaamaan ja ihana.
-yritteliäs, avulias, luotettava, hauska ja kärsivällinen. Meijän valkkuporukka/tunti olisi vajaa ilman sua ja juttujas. Uskallat ottaa haasteita vastaan ja vaikka välillä olisikin alamäkiä löydät kaikesta aina jotain positiivista!
-nätti, hoikka, pitkä, hyvä kamu ja johtajan asenne.
-iloinen, urheilullinen, nauravainen, ystävällinen sekä mukava.


Ig-kyselyn vastaukset:
1. Minä vuonna oon syntynyt? -03 eli oon nyt 8. luokalla
2. Kuinka monissa kilpailuissa olin tänä syksynä Ainon kanssa? - 4-5. Kenttäkilpailut, seurankoulu- ja estemestaruuden ja penny&friends kisat. Eli Aino on käynyt 4 kilpailuissa ja se on meidän yhteinen score myös.
3. Talli millä kävin ennen Aulangolle siirtymistä? -Alaspään tallilla, siitä voi lukea enemmän mun maaliskuun storytime postauksista.
4. Minkä rotuinen Liina oli? - Liina oli väriltään voikko ja rodultaan ihana suomenhevonen.
5.Minkä värinen mun kisatakki on? -Se on mariininsininen.
6. Käytänkö ratsastaessa saappaita vai jodhpureja ja chapseja? -Jodhpureja ja chapseja, mutta joissain kuvissa ne näyttävät saappailta, koska sopivat niin hyvin yhteen. Omistan kyllä saappaat, mutta ei vain ole tullut käytettyä.
7. Hevonen jolla kisasin ennen Ainoa? -Joukohan se.
8. Onko Ainolla merkkejä jaloissa tai päässä tai muualla? -Ei, ole. Ei merkin merkkiä.
9. Mitä muuta harrastan ratsastuksen lisäksi? -Tämä oli kompakysymys nimittäin harrastan kaikkia vaihtoehtoja :D


Muistakaa, että joulussa ei ole kyse lahjoista vaikka niitä kuinka paljon halutaan vaan yhdessä olosta ja tekemisestä. Jos muun muassa ystävyys on kiinni jostain materialismista, ei se ole ystävyyttä. Ystävä on ystäväsi ilman mitään lahjoja :)


Olkaa valppaina saatan pitää useamminkin kyselyitä igeen tarinassa nyt kun kerran innostuin :D
Hyvää joulua!
God jul!
Wesołych Świąt!
Joyeux Noël
Feliz Navidad!

Ninja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti