torstai 31. maaliskuuta 2016

Infopostaus!

 
Heippa taas lukijat! Olen pahoillani pitkästä tauostani ja aikaa on kulunut jonkun verran. Paljon on tapahtunut asioita ja jäänyt monia postauksia kirjoittamatta. Joten nyt aion kunnolla ryhdistäytyä ja aloittaa innolla! Paria postausta olen kauan aikaa yrittänyt saada julkaistua, toisessa ei video halunnut latautua ja toista on hankala kirjoittaa.
 
 
 Kuva: Olin juoksuttamassa Liinaa
 (c) Sari.H
 
 
Yritän lyhyesti kertoa mitä on tapahtunut... Eli olin kirjoittamassa Alaspään talviriehasta, mutta en löytänyt aikaa sille. Olin menossa myös kaksiin kisoihin, joihin en lopulta päässyt hevosten vähyyden takia. Mirkalla olin yökylässä ja hulluttelimme vähän. Sitten tuli pääsiäinen ja lähdettiin Annin kanssa herkkujahtiin. Aulangolla kävin estevalmennuksessa yksi maanantai ja Viuhdille hankin valjaat (mistä tulee söpö postaus parin päivän päästä...) Onhan tässä kaikkea muutakin tapahtunut, mutta en oikein enempää tällä hetkellä muista.
 Lauantaina järjestetään Tampereella hevosmessut joihin olen menossa Mirkan kanssa.. Oletko sinäkin tulossa? Siitä kirjoittelen tänne luultavammin 4.4. Video koostekin tulee luultavammin. ( sen jälkeen voisin sen Hihs-postauksen julkaista.)
 
 
!INSTAGRAM SIVUT BLOGILLE!
 
Mietin jos tekisin blogilleni instagram käyttäjän. Jonne sitten tulisi tietoa mitä tapahtuu ja milloin tänne blogiin postauksia tulee. Jos innostuit ideasta käy äänestämässä blogissa tekisinkö vai en ja jos antaa ideoita instagramkäyttäjän nimeksi tai yms. laita kommenteja tulemaan.
 
 
 
Nähdään taas pian!
T. Ninja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti